Terug
A-07.04.03 Het cultuurcentrum is een bruishuis en verstevigt zijn profiel en merk t.v.v. de stad en regio
CH Herbakker zet in op marketing via Facebook, website en promotie. De Herbakker wordt/blijft een bruisend huis vol cultuur, en profileert zich binnen de stad, maar ook in de regio.
Financiële tabel
JR 2022 | JR 2023 | MJP 2024 | MJP 2025 | MJP 2026 | MJP 2027 | ||
E | Exploitatie | ||||||
Uitgaven | 7.143,45 | 62.931,41 | 98.022,00 | 84.767,00 | 91.070,00 | 91.070,00 | |
Totaal Exploitatie | -7.143,45 | -62.931,41 | -98.022,00 | -84.767,00 | -91.070,00 | -91.070,00 | |
Totaal | -7.143,45 | -62.931,41 | -98.022,00 | -84.767,00 | -91.070,00 | -91.070,00 |