A-01.08.05 Er wordt een digitaal profiel opgesteld waaraan elke dienstverlening bij stad en OCMW moet voldoen
We bepalen wat nodig is binnen een bepaalde dienstverlening inzake digitalisering om deze dienstverlening zo optimaal mogelijk in te vullen. Daarnaast leggen we ook vast welke kennis van IT (programma's) er noodzakelijk is om een bepaalde functie efficiënt uit te voeren.
In het kader van het instappen in Office 365 en de hele uitrol hiervoor is een overeenkomst aangegaan met de firma Synergics om dit hele verandertraject in de organisatie te begeleiden.
We plannen ook digitalisering van de werking van o.m. de thuiszorg en de uitvoeringsdienst.
We zetten dit als actie eind 2024 stop. Het digitaal profiel voor elke dienstverlening is uitgewerkt. Het verder digitaliseren van een aantal diensten wordt opgenomen in andere acties of in gelijkblijvend beleid.
Financiële tabel
JR 2022 | JR 2023 | MJP 2024 | MJP 2025 | MJP 2026 | MJP 2027 | ||
I | Investering | ||||||
Ontvangsten | 4.277,64 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Uitgaven | 78.039,39 | 2.183,51 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Totaal Investering | -73.761,75 | -2.183,51 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Totaal | -73.761,75 | -2.183,51 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |