Het dienstverleningsconcept binnen onze organisatie wordt herdacht en geïmplementeerd (front-/backoffice). We bouwen de digitale dienstverlening optimaal uit. We zetten in op maximaal toegankelijke loketten (digitaal en fysiek) en optimaliseren onze dienstverlening, met bijzondere aandacht voor toegankelijkheid binnen de uitbouw van de dienstverlening. We besteden ook aandacht aan de opleiding van personeel om dit concept ten volle uit te rollen.
Het klantgeleidingssysteem werkt al in de dienst Burgerzaken. In andere publieksdiensten wordt dit verder uitgerold. 
We blijven ook investeren in fysieke toegankelijkheid.

Financiële tabel

JR 2022 JR 2023 MJP 2024 MJP 2025 MJP 2026 MJP 2027
E Exploitatie
Ontvangsten 0,00 0,00 0,00 154,05 154,05 154,05
Uitgaven 1.512,50 626,64 8.060,92 56.777,19 57.979,37 58.950,60
Totaal Exploitatie -1.512,50 -626,64 -8.060,92 -56.623,14 -57.825,32 -58.796,55
I Investering
Uitgaven 32.324,92 24.460,32 42.894,76 87.567,73 5.223,68 5.223,68
Totaal Investering -32.324,92 -24.460,32 -42.894,76 -87.567,73 -5.223,68 -5.223,68