Terug
A-01.01.01 We werken aan onze beeldvorming door sterk uitgebouwde eigen diensten in te zetten als citymarketing
Citymarketing zal ervoor zorgen dat bedrijven, instanties en personen Eeklo leren kennen en zich hier willen vestigen. De sterktes van de stad worden uitgespeeld. De brede dienstverlening komt aan bod en zorgt ervoor dat Eeklo aantrekkelijk is.
Om in te zetten op een beter imago moet Eeklo zijn troeven in de schijnwerpers plaatsen: gebruik van sociale media, de website, inzetten van ambassadeurs, ondersteunen van de communicatiedienst via externe deskundigen, enz. Een citymarketingplan wordt opgemaakt en uitgerold.
Financiële tabel
JR 2022 | JR 2023 | MJP 2024 | MJP 2025 | MJP 2026 | MJP 2027 | ||
E | Exploitatie | ||||||
Ontvangsten | 5.000,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Uitgaven | 39.311,46 | 59.471,87 | 224.168,00 | 83.585,00 | 60.000,00 | 60.000,00 | |
Totaal Exploitatie | -34.311,46 | -59.471,87 | -224.168,00 | -83.585,00 | -60.000,00 | -60.000,00 | |
Totaal | -34.311,46 | -59.471,87 | -224.168,00 | -83.585,00 | -60.000,00 | -60.000,00 |