De communicatiedienst herbekijkt de externe communicatie. De volledige dienstverlening wordt onder de loep genomen en er wordt een stramien uitgewerkt. Er wordt een intern proces opgemaakt dat steeds opgeroepen kan worden door alle diensten. 
De communicatiedienst onderzoekt ook de huidige noden van de organisatie en vertaalt deze informatie naar een plan. Er wordt een leidraad uitgewerkt zodat de diensten meer duidelijkheid krijgen over wie/waar/wanneer/… Dit omvat ook een interne e-mailpolicy.
Deze actie omvat zowel interne als externe communicatie.

Stand van zaken

2022:

Het nieuwe diensthoofd communicatie leert de organisatie kennen en brengt de komende maanden alle noodzakelijke elementen voor opmaak van het communicatieplan in kaart. De dienst communicatie hanteert binnen haar dagelijkse werking wel reeds een mix van communicatiekanalen in functie van doelgroep, doelstelling,  timing, beschikbare tijd/beschikbaar budget...

Financiële tabel 2022

JR 2022 Kost_2022 Opbrengst_2022