Actieplannen
Terug naar navigatie - Actieplannen-
BD-01: We garanderen dienst- en hulpverlening die voldoet aan de verwachtingen van de klant
- Kopie P-01.01: De stad werkt dagelijks aan een positief imago via diverse kanalen
- P-01.01: De stad werkt dagelijks aan een positief imago via diverse kanalen
- P-01.02: De stad implementeert een participatieplan dat drempels voor inspraak en co-creatie verlaagt
- P-01.03: De stad werkt buurtgericht om sociale cohesie te versterken
-
P-01.04: De stad zorgt voor veerkracht bij eigen personeel
- A-01.04.01 De stad zet in op veiligheid en versterkt de gezondheid van medewerkers op fysiek en mentaal vlak
- A-01.04.02 We implementeren een nieuwe feedbackcultuur
- A-01.04.03 Stad Eeklo zet in op het nieuwe werken: plaats- en tijdsonafhankelijk
- A-01.04.04 De stad zet in op sterk leiderschap in de eigen organisatie
- P-01.05: We voeren een maatschappelijk verantwoord personeelsbeleid
- P-01.06: Stad Eeklo staat in voor de digitale maturiteit van de eigen organisatie en medewerkers
- P-01.07: De stad garandeert een gezond financieel beleid
-
P-01.08: Stad Eeklo vernieuwt het concept van zijn externe dienstverlening
- A-01.08.03 Stad Eeklo gaat voor modern informatiebeheer met gerichte doorverwijzing
- A-01.08.01 We zorgen voor een toegankelijke dienstverlening op 2 sporen: e-gov en vlotte uniforme loketten
- A-01.08.02 Stad Eeklo werkt een communicatieplan uit
- A-01.08.04 We voeren aanbevelingen en verbetervoorstellen uit voor onze klantgerichte processen
- A-01.08.05 Er wordt een digitaal profiel opgesteld waaraan elke dienstverlening bij stad en OCMW moet voldoen
- A-01.08.06 De administratieve diensten worden herhuisvest in het stadscentrum
- P-01.09: We optimaliseren de interne samenwerking tussen diensten
- P-01.10: De stad verhoogt de efficiëntie van de organisatie via samenwerking met partners en andere besturen